Lundby Bakker v. Gistrup

Lundby Bakker // Hadsund Landevej 261 // 9269 Aalborg

En hyggelig plads med hele fire sheltere, placeret i et frodigt skovområde. Skoven er smuk og kuperet, og byder på både bær og svampe til selvsamleren.

• Velegnet til stor gruppe
  • Gode vandremuligheder
  • Gode læforhold
  • 600 m til toilet
  • Forholdsvis befærdet
  • Saml-selv brænde

Området Lundby Bakker er et fantastisk skovområde med både gammel bøgeskov og yngre nåleskov. Dette i kombination med den frodige skovbund er i sig selv grobund for en masse spændende svampearter. Der er gode vandremuligheder i området, med mulighed for at se både vidder, terræn og dyr. Stedet ligger i gåafstand fra Gistrup, hvortil man kan tage en bybus fra Aalborg. Da shelterpladsen ligger tæt på hundeskoven og er placeret midt på områdets 6 km vandrerute, kan den virke forholdsvis befærdet midt på en weekenddag.

Da dele af Lundby Bakker byder på perfekte forhold for svampe og bær indbyder shelterpladsens placering til selvsamlingsmåltider og gode mellemsnacks til dagens måltider.

Shelterne er i god stand og ligger i en lysning. De fire sheltere ligger med front mod det centrede bålsted. Der er gode læforhold på pladsen, og med fire sheltere med forskellige frontretninger, er der rigtig god mulighed for at finde en plads uden træk.

pano-gistrup Photo 14-09-13 16.55.25 aabenshelter 3 4