Lille Vildmose – Møllesøvej

Lille Vildmose - Møllesøvej // Møllesøvej 13-15 // 9280 Storvorde

Meget flotte sheltere placeret tæt ved sø i Danmarks største fredede landområde – Lille Vildmose. Shelterne ligger i en fin bue rundt om bålpladsen. Pladsen er ikke tilgængelig hvis vejret er for vådt.

• Gode sheltere
  • Tæt på sø
  • Mange muligheder for oplevelser
  • Udsigt til stor svinegård
  • Meget åben plads
  • Lavtliggende

Lækkert område der byder på masser af natur og dyreliv. Pladsen ligger i Danmarks største fredede landområde, og byder i den forbindelse på masser af oplevelser. Pladsen har en mere anonym placering ift. det lette alternativ lige ved Lille Vildmosecentret – i modsætning dertil er denne plads dog gratis.

Pladsen kan ikke anbefales i dårligt vejr, da der ikke er mulighed for hverken ly eller læ andre steder end i shelterne.

Shelterne er til gengæld af en meget høj standard, hvilket i sig selv gør pladsen til et besøg værd. Shelterne ligger i en fin bue omkring bålpladsen, og giver gode muligheder for at tage en større gruppe afsted.

Der er brændeskur – dog uden brænde da denne anmeldelse blev skrevet. Der er vand på pladsen, og et rigtig fint muldtoilet.

Pladsen kan klart anbefales hvis man alligevel er omkring Lille Vildmose.

2015-03-07 11.29.052015-03-07 11.27.33