Lille Vildmose – Birkesøvej

Lille Vildmose - Birkesøvej // Birkesøvej 13 // 9280 Storvorde

Lækker shelterplads med bålhus i flot naturområde. Der skal betales entre i Lille Vildmosecentret. Pladsen ligger i en lille skov, hvilket giver læ fra alle sider, selvom den ligger ved den åbne mose. Shelterne har indgangslåger, så pladsen er velegnet til både store som små grupper.

• Lukkede sheltere
  • Flot natur
  • Bålhus
  • Betalingsplads

En plads i Lille Vildmose og lige op ad Lille Vildmosecentret. En tur hertil åbner for store naturoplevelser, med masser af dyreliv i Danmarks største fredede landområde. Der er masser af aktiviteter i forbindelse med centret, så der er muligheder nok for at bruge en hel weekend i vildmarken. Der er bl.a. mulighed for at komme på togtur gennem mosen på ”Tørvetoget”.

Der er både vand og brænde på pladsen, samt et rigtig fint toilet. Pladsen er oplagt til udflugter med store grupper da der er masser af plads, og mulighed for at slå telt op, hvis man er flere end shelterne kan rumme. På pladsen er der også god mulighed for at trække sig tilbage, da shelterne er udstyret med låge, så der kan lukkes af ud til de andre, hvis det ønskes at komme tidligt i seng.

Pladsen er en favorit i al slags vejr da der er så gode faciliteter i forbindelse med centret. Centret er vinterlukket november-marts – de nøjagtige åbningstider kan findes på hjemmesiden www.lillevildmose.dk.

2015-03-07 11.39.53 2015-03-07 11.38.49