Eskov Strandpark

Eskov Strandpark // Stranddalen 110 // 7870 Roslev

Stor og lækker shelterplads der ligger i forbindelse med sommerhusene i Eskov Strandpark. Fine toiletforhold og tæt på både strand og skov. Tre fine sheltere med god plads, bordbænkesæt og stort overdækket siddeområde.

• Toilet
  • Strand
  • Stort overdækket siddeområde
  • Tæt på sommerhuse
  • Ingen brænde

Pladsen ligger i forbindelse med Eskov Strandpark, tæt ved legeplads og lige bag ved bålpladsen. Der er 3 store og flotte sheltere med rigelig soveplads og med gode muligheder for at finde et med læ. Der er desuden opført et rigtig fint overdækket siddeområde med god læ, hvis vestenvinden er for hård. Der er to flytbare bordbænkesæt, samt faste siddepladser i siddeområdet. En lækker shelterplads til en enkelt overnatning i det fri eller i forbindelse med en kajak- eller fisketur.

2015-07-24 16.24.06

2015-07-24 16.24.21

IMG_3990 IMG_3991

IMG_3993 IMG_3995

IMG_3998 IMG_3999

Een kommentar

1. Birgitte Gregersen
    14. juni 2016 at 11:34

Vi har i weekenden den 11-12.6.2016 benyttet os af shelterpladsen og de øvrige faciliteter. Vi var 6 voksne og 8 børn, det var bare alletiders. Pladsen var i fin stand, faciliteterne rene og pæne. En luksus-sheltertur 🙂 Selv vejret var perfekt. Kan kun anbefale pladsen til andre, men kom i god tid, der er (naturlig nok) rift om pladsen. God fornøjelse, på gensyn og mange tak for lån.