Assens ved Mariager

Assens ved Mariager // Edderupvej 30 // 9550 Mariager

Rigtig fin shelterplads i nærheden af Assens. Shelterne har nogle år på bagen, men opfylder stadig deres funktion til fulde – med både stil og charme. De er placeret i lille stykke skov, så der er læ på pladsen.

• Stilfuld plads
  • Chamerende shelter
  • Intet toilet
  • Uinspirerende omgivelser

Pladsen er placeret i nærheden af Assens. Shelterne ligger i forbindelse med en stor græsmark. I modsatte ende af græsmarken står der et bålhus, men der er så langt dertil fra shelterne, at det næppe er noget bevendt på en sheltertur.

Selve shelterne er rigtig fine. De er af ældre dato, men det giver dem en vis charme, som man ved besøg på denne plads, kommer til at savne ved nyetablerede pladser. Det har klart en værdi for pladsen, at man kan se at den er blevet brugt gennem mange år, og man kan næsten fornemme de gode minder som pladsen gemmer på.

Der er bålplads, sheltere og skraldespand på pladsen – alt andet må du tænke dig til eller medbringe. Der findes derfor hverken vand, brænde eller toilet på denne plads.